Darmowa dostawa przy płatności z góry dla zamówień o wartości powyżej 299,00 zł
Darmowa dostawa (Kurier InPost) już od 299,00 zł.
Regulamin sklepu

1. Informacje ogólne

1.1. Sklep internetowy www.herbatywilliams.pl jest prowadzony przez firmę Jacek Piekarczyk z siedzibą w Gogołowa. NIP 6511673393.

1.2. Sklep prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem strony internetowej www.herbatywilliams.pl.

1.3. Warunkiem dokonania zakupu w sklepie jest akceptacja niniejszego regulaminu i złożenie zamówienia.

1.4. Klientem sklepu (zwanym dalej klientem) jest osoba lub firma, która złożyła zamówienie za pośrednictwem strony internetowej www.herbatywilliams.pl.

1.5. Sklep zastrzega sobie prawa do dokonywania zmian w treści niniejszego regulaminu.

1.6. Znaki towarowe użyte na stronie są zastrzeżone przez ich właścicieli i zostały podane wyłącznie w celu identyfikacji.

2. Oferta produktowa

2.1. Aktualna oferta produktowa jest ważna na terenie Rzeczpospolitej Polskiej i jest umieszczona na stronie internetowej.

2.2. Do sprzedaży promocyjnej przeznaczona jest ograniczona liczba towarów. Realizacja zamówień następuje według kolejności ich wpływania, aż do wyczerpania zapasów.

2.3.   Wszystkie produkty oferowane w sklepie www.herbatywilliams.pl są oryginalne, fabrycznie nowe, wolne zarówno od wad fizycznych jak i prawnych.

2.4.   Ofert promocyjnych nie można ze sobą łączyć, chyba, że szczegółowe warunki konkretnej promocji dopuszczają taką możliwość.

2.5.   Bezpłatne dodatki reklamowe nie podlegają wymianie ani reklamacjom.

2.6.   Wszystkie ceny prezentowane na stronach są cenami brutto i zawierają podatek VAT. Ceny są podawane w polskich złotych (PLN).

2.7.   Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta zamówienia.

2.8.   Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych i wycofywania dotychczas oferowanych towarów, prowadzenia, odwoływania i modyfikowania zasad akcji promocyjnych.

3. Przyjmowanie i realizacja zamówień

3.1.   Zamówienia przyjmowane są przez obsługę Sklepu w formie elektronicznej, poprzez formularz zamówienia umieszczony na stronie sklepu www.herbatywilliams.pl, poprzez pocztę mailową, oraz telefonicznie pod numerem +48 662877014

3.2.   Sprzedaż będzie realizowana jedynie na podstawie prawidłowo zrealizowanego procesu zamówienia. W przypadku podania nieprawdziwych, nie pełnych lub błędnych danych - Sprzedający spróbuje skontaktować się z Kupującym w celu ich uzupełnienia lub sprostowania. Jeśli kontakt nie będzie możliwy Sprzedający może odstąpić od umowy sprzedaży.

3.3.   Warunkiem realizacji zamówienia jest podanie wśród swoich danych numeru telefonu oraz adresu e-mail Klienta, co umożliwi weryfikację złożonego zamówienia.

3.4.   Przyjęcie zamówienia do realizacji ma miejsce w chwili otrzymania przez Klienta wiadomości e-mail z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia do realizacji. Tym samym ma miejsce zawarcie umowy kupna sprzedaży pomiędzy Klientem oraz Sklepem.

3.5.   Sklep zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówienia złożonego przez Klienta, który wcześniej nie odebrał zamówionego towaru, nieterminowo regulował należności za zamówiony towar lub w sytuacji, gdy autentyczność zamówienia budzi uzasadnioną wątpliwość.

3.6.   Sklep zastrzega sobie prawo do telefonicznego lub mailowego potwierdzenia zamówienia. Zamówienie takie może zostać anulowane w przypadku braku możliwości kontaktu z Klientem w ciągu 48 godzin od chwili złożenia zamówienia.

3.7.   Przyjęcie do realizacji zamówienia rozpoczyna się (w dni robocze):
a) w przypadku zamówień płatnych przy odbiorze – w ciągu do 2 dni roboczych po złożeniu zamówienia,
b) w przypadku zamówień płatnych przelewem (na nr rachunku bankowego 50 1020 5558 1111 1819 2820 0001) - w ciągu do 2 dni roboczych po zaksięgowaniu kwoty należności za zamówiony towar,
c) w przypadku zamówień płatnych kartą płatniczą, kredytową lub w przypadku płatności on-line - w ciągu do 2 dni roboczych po dokonaniu autoryzacji transakcji.

3.8.   W przypadku nie otrzymania zapłaty za złożone zamówienie (przy płatności przelewem) lub braku autoryzacji karty Sklep nie będzie realizował zamówienia.

3.9.   W przypadku płatności przelewem lub on-line jeśli kwota przelewu jest niższa niż wartość zamówienia wraz z kosztami operacyjnymi (uwzględniając sposób dostarczenia towaru i sposób płatności) Sklep zastrzega sobie prawo do nie realizowania zamówienia do chwili otrzymania pełnej kwoty. W przypadku nie otrzymania przelewu w ciągu 7 dni roboczych od daty złożenia zamówienia zamówienie zostaje anulowane.

3.10.   Klient może zmienić lub wycofać złożone zamówienie w całości do momentu jego wysłania. W tym celu należy skontaktować się z obsługą Sklepu za pomocą poczty elektronicznej lub telefonicznie (+48 662877014).

3.11.   Zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem, że towar jest dostępny w magazynie lub u dostawców. W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem, Klient jest informowany o stanie zamówienia i podejmuje decyzję o sposobie jego realizacji (częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania, anulowanie całości zamówienia). Poinformowanie Klienta odbywa się poprzez wysłanie wiadomości na adres e-mail podany przez Klienta.

Wysyłka towaru odbywa się od poniedziałku do piątku.

3.12.   Do wartości zamówienia doliczana jest kwota odpowiadająca wybranemu przez Klienta sposobowi przesyłki i płatności. Koszty przesyłki określone są w dziale DOSTAWA I KOSZTY WYSYŁKI.

3.13. Przy każdym produkcie podany jest czas dostawy (liczba dni roboczych). Jest to czas, który upływa od złożenia zamówienia do chwili wysłania zamówionych produktów ze sklepu. Zamówienie na towary o różnych podanych czasach wysyłki realizowane jest po skompletowaniu całości zamówionych produktów, tzn. po upływie czasu najdłuższego z podanych. Jeżeli czas realizacji byłby dłuższy niż podany na stronie naszego sklepu internetowego obsługa sklepu skontaktuje się telefonicznie, aby poinformować o opóźnieniu i potwierdzić dalszą chęć realizacji zamówienia. W przypadku, gdy przy produkcie podany jest termin dostawy 'na zamówienie' czas realizacji zamówienia może być dłuższy niż 21 dni.

3.14. W przypadku zamówienia na kwotę przewyższającą 1500 zł Sklep zastrzega sobie prawo do ograniczenia sposobów płatności do płatności przelewem.

3.15. Do każdego zamówienia Sklep wystawia paragon, na życzenie Fakturę VAT. Paragon, oraz faktura VAT są wystawiana przed wysłaniem zamówienia do Klienta Sklepu. Faktura VAT albo paragon  jest dostarczana Klientowi Sklepu w przesyłce wraz z zamówionymi produktami.

3.16. Aktualne koszty związane z dostawą oraz formą płatności są podane podczas składania zamówienia oraz na stronie internetowej sklepu www.herbatywilliams.pl, w zakładce KOSZT WYSYŁKI.

4. Odstąpienie od umowy 

4.1.  Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku „O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny” (Dz.U.2000 nr 22 poz.271 z późniejszymi zmianami), Klient może zrezygnować z zakupionego w Sklepie towaru bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki. Dla wygodny naszych Klientów wydłużyliśmy ten okres do 14 dni. Zwrot jest możliwy tylko wówczas, gdy towar zostanie zwrócony do Sklepu znajdującego się pod adresem: Jacek Piekarczyk ul Wiejska 16B 44-323 Gogołowa na koszt Klienta.

4.2.   W przypadku odstąpienia od umowy, Klient zobowiązany jest niezwłocznie odesłać towar w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu z kompletną zawartością (włącznie z wszystkimi ulotkami, gwarancjami instrukcjami obsługi) na adres: Jacek Piekarczyk ul Wiejska 16B 44-323 Gogołowa, wraz ze stosownym, pisemnym oświadczeniem. Koszty przesyłki w całości ponosi Klient. Zwracany towar zostanie przyjęty tylko wówczas, gdy nie będzie nosił śladów użytkowania.

4.3.   Zwracany towar należy odsyłać wraz z otrzymanym dowodem zakupu. Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru. Nie są zwracane opłaty transportowe, za pobraniem. W przypadku gdy zwracany towar został dostarczony z zerowym kosztem dostawy - koszt dostawy w wysokości kwoty brutto zapłaconej przez sklep firmie kurierskiej zostanie odliczony od ceny towaru.

W przypadku odpłacenia towaru poprzez system płatności internetowych od kwoty zwrotu zostanie odliczona pobrana prowizja.

Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 10 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez Klienta lub przekazem pocztowym pod adresem wskazanym w zamówieniu. Koszt odesłania towaru nie podlega zwrotowi.


5. Reklamacje i gwarancje

5.1.   Obsługa Sklepu dokłada wszelkich starań, aby wysyłany towar był wolny od wad i spełniający oczekiwania Klientów. Zamówione produkty są dokładnie sprawdzane przed wysłaniem.

5.2.   Wszystkie oferowane produkty objęte są gwarancją ich producenta. W przypadku ewentualnych reklamacji Klient powinien skontaktować się niezwłocznie z obsługą Sklepu drogą mailową na adres poczty elektronicznej Jacek.piekarczyk@gmail.com

5.3.   Klient ma obowiązek sprawdzić zawartość dostarczonej mu przesyłki w obecności dostawcy w celu upewnienia się, czy jest zgodna z zamówieniem oraz czy dostarczony mu produkt nie zawiera uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu. Reklamacje dotyczące niezgodności przesyłki z zamówieniem lub uszkodzeń mechanicznych dostarczonego towaru powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko w razie ich zgłoszenia przez Klienta przy odbiorze towaru od dostawcy.

5.4.   Wszelkie reklamacje są przyjmowane do realizacji najpóźniej w ciągu 7 dni roboczych od ich wpłynięcia. Czas rozpatrzenia każdej reklamacji jest indywidualny i może wynosić maksymalnie 30 dni.

5.5.   Towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe (na przykład z powodu jego wyczerpania), Sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w Sklepie towary do wyboru.

6. Dane osobowe Klienta

6.1.   Uzyskane dane osobowe Klienta będą przetwarzane zgodnie z przepisami prawa (Dziennik Ustaw 2002 nr 101 poz. 926) przez Sklep w celu realizacji zamówienia Klienta.

6.2.  Klient może wyrazić zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych podanych w formularzu rejestracyjnym Sklepu w celach marketingowych oraz może wyrazić zgodę na otrzymywanie informacji handlowych od właścicieli Sklepu za pomocą środków komunikacji elektronicznej i poczty. Klient ma prawo wglądu do swoich danych osobowych oraz ich poprawiania. Podanie danych jest dobrowolne.

7. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH         

7.1. Z zastrzeżeniem Regulaminu Administratorem danych, podanych przez Klienta w ramach rejestracji lub składania Zamówienia, jest Sprzedawca.             

7.2. Dane przetwarzane będą w celu realizacji umowy o świadczenie usług Sprzedawcy oraz umów sprzedaży na odległość, wypełnienia innych prawnie usprawiedliwionych celów administratorów lub odbiorców danych oraz celach, na które Klient wyrazi zgodę (w tym celach marketingowych).

7.3. Klient ma prawo dostępu do treści danych oraz do ich poprawiania. Podanie danych odbywa się na zasadzie dobrowolności.            

7.4. Szczegółowe zasady przetwarzania danych osobowych oraz stosowania cookies zostały opisane w polityce prywatności i cookies.   

8. Pozostałe informacje

8.1.   Spory powstałe w wyniku realizacji transakcji handlowych będę rozstrzygane na drodze polubownej.

8.2.   W wypadku niemożności osiągnięcia porozumienia na drodze polubownej, spory będą rozstrzygane przez sąd miejscowy właściwy dla siedziby Sklepu.

8.3 Klienci mają obowiązek do każdorazowego upewnienia się przed przystąpieniem do realizacji transakcji o oryginalności strony z której korzystają.

8.4 Zdjęcia zamieszczone w sklepie internetowym www.herbatywilliams.pl są zdjęciami rzeczywistymi, ale mogą nieznacznie odbiegać od wyglądu produktów znajdujących się w sprzedaży. Podane wymiary i wagi są informacjami orientacyjnymi.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl